TeiQn

is creating Gaming Videos

Select a membership level

Cheers
$1
per creation
Thanks dude/dudette, this'll help with stuff.


Any and all donations will be in the thanks section of course, it's the least I could do, for now.

Mate
$5
per creation
Don't know why I deserve this, but thanks, I'll give you a... mmm... high five? Yeah? Sounds fair?


You can also join my RoS discord server so you can play with a bunch of people and talk to me!

Awesome Mofo
$15
per creation
Motivation to keep at it, thanks, you're awesome as,I wish there was more I could give you but I only play games, so how about we party up and play some together, eh?

0

patrons

About

I'm depressed, gaming is my drug, it's all fun and games.
Goals
0% complete
Maybe buy a PC so I can stream? I dunno, recently broken up, just wanna cover up this big hole in ma chest with something, any amount will help towards quitting my shitty ass work and living off of gaming
1 of 1

Recent posts by TeiQn

How it works

Get started in 2 minutes

Choose a membership
Sign up
Add a payment method
Get benefits